SIA "Be More" LIETošanas noteikumi un Privātuma politika

PRIVĀTUMA POLITIKA

SIA " Be More" (reģ. nr. 44103124127, juridiskā adrese Rudzu iela 25, Dreiliņi, Stopiņu novads, LV-2130, Latvija) izpilda Eiropas Savienības Vispārīgās datu aizsardzības regulas Nr. 2016/679 prasības Latvijā.

Pie mums Jūsu personas dati ir drošībā!

SIA " Be More" nodrošina Jums vislabāko lietotāja pieredzi. Mūsu mērķis ir pēc iespējas skaidrāk informēt Jūs par to, kā un kāpēc mēs izmantojam Jūsu personisko informāciju. Informāciju par Jums mēs iegūstam no dažādiem avotiem. Daļa no informācijas var būt personīga informācija, ko var izmantot, lai Jūs identificētu (Jūsu vārds, uzvārds, e-pasta adrese, telefona numurs vai dzīvesvietas pasta adrese).

Izmantojot mūsu tīmekļa vietni, lai iegādājoties preces vai pakalpojumus, Jūs apliecināt, ka saprotat Privātuma politiku, un piekrītat sekot izmaiņām tajā.

SIA " Be More" ir tiesības jebkurā brīdī izdarīt izmaiņas, tās tiek publicētas interneta vietnē www.cbdpasaule.lv. Lūdzu, pārlasiet to pirms atkārtotas pirkumu veikšanas.

Privātuma politika izskaidro kā SIA " Be More" apstrādā Jūsu personas datus, kad Jūs lietojat mūsu vietnes pakalpojumus. Šī Politika Jums sniedz informāciju par to, kādu informāciju mēs ievācam, kā mēs to izmantojam un aizsargājam. Politika attiecas uz visa veida personas datu apstrādi no vietnes www.cbdpasaule.lv. Tālāk ir apkopota detalizēta informācija par Jūsu datu aizsardzību.

Personas datu ievākšana un lietošana

SIA "Be More" apkopo par Jums iegūto informāciju, lai nodrošinātu vēl labākus pakalpojumus un lietotāja pieredzi. Mēs saglabājam atbildību par datu apstrādi un konfidencialitātes nozīmīgumu. SIA "Be More" ievāc privātos datus, kas nepieciešami, lai Jūs sasniegtu mērķi – iegādātos preces, saņemtu pakalpojumus vai saņemt informāciju. Veicot pirkumu, personas datu iesniegšana ir obligāta, jo bez tās Jums nav iespējams pirkumu veikt.

Informācijas iegūšana

  1. Jūs sniedzat mums personīgo informāciju (vārdu, uzvārdu, tālruņa numuru; e-pasta, preču vai pakalpojuma saņemšanas adresi), piesakoties pakalpojuma kontam mūsu vietnē, zvanot vai nosūtot e-pastu. Jūsu personīgie dati automātiski tiek anonimizēti pēc pasūtījuma pabeigšanas (piegādes, anulēšanas vai atgriešanas).
  2. Jūs paziņojat veidu kā Jūs vēlaties saņemt mūsu nosūtīto informāciju par mūsu precēm un pakalpojumiem (nosūtot sms, uz pasta adresi vai elektronisko adresi).
  3. SIA "Be More" izmanto sīkdatnes (nelielas datnes, kas glabājas Jūsu datora pārlūkprogrammā), vietnes funkcionalitātes nodrošināšanai, atcerētos Jūsu vēlmes pirkuma un reklāmas saņemšanai; kā arī lai iegūtu statistikas datus par lapas apmeklētāju plūsmu, skaitu un laiku un darbības efektivitātes uzlabošanai vietnē.
  4. SIA "Be More" Ieslēgtas sīkdatnes nodrošinās Jums labāku pieredzi un lietošanas ērtības, tās nav obligāti nepieciešamas vietnes pamatfunkcijām. Saglabāto sīkdatņu dzēšana ir iespējama Jūsu ierīces interneta pārlūkprogrammas uzstādījumu sadaļā, dzēšot saglabāto sīkdatņu vēsturi.
  5. SIA "Be More" var saņemt Jūsu kā vietnes lietotāja personīgo informāciju tikai no Jums personīgi un tikai tad, ja Jūs izmantojat vietnes pakalpojumus (pasūtījumu reģistrāciju, sazinoties ar klientu apkalpošanas atbalstu, veicot atsauksmes par pirkumu vai pakalpojumu vai e-pastu).

Personas datu saņēmēji

Likumā noteiktajos gadījumos SIA "Be More" var nodot informāciju trešajām personām. SIA "Be More" var izmantot no vietnes lietotājiem iegūtu apkopotu informāciju, neidentificējot atsevišķas personas, ar mērķi labāk saprast, kā tiek izmantotas vietnes, kā arī lai pētītu vietnes apmeklētāju ieradumus, uzlabotu vietnes.

  1. Maksājot par precēm un pakalpojumiem, ko sniedz SIA "Be More" vietne, mēs saņemam, apkopojam un apstrādājam šādu informāciju: Jūsu bankas konta numuru; bankas iestādes nosaukumu; Jūsu tālruņa numuru; e-pasta adresi.
  2. Jūsu dati var tikt nodot trešajai personai - līzinga sabiedrībai tikai tajos gadījumos, ja Jūs vēlaties izmantot līzinga sabiedrības pakalpojumus, noformējot pasūtījumu un aizpildot atbilstošu veidlapu mūsu vietnē. SIA "Be More" apkopo personas datus, kas nepieciešami, lai reģistrētu un noformētu pirkumu līzingā saskaņā ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas 4. panta 8. punktu. Dati ir nepieciešami, lai identificētu personu, pārbaudītu personas maksātspēju un tie netiek nodoti trešajām personām citam mērķim.
  3. Norādot savus personīgos datus preces iegādei līzingā, Jūs aplieciniet, ka dati ir aizpildīti pašrocīgi un tie ir patiesi. Jūs atļaujat kredītiestādēm bez papildu apstiprinājuma saņemt, nosūtīt un pārbaudīt visus Jūsu iesniegtos datus jebkurā datu bāzē vai reģistrā, kam ir likumdevēja noteiktas tiesības izpaust informāciju trešajām personām ar mērķi izvērtēt maksātspēju.
  4. SIA "Be More" datu apstrādātājiem – trešajām personām (datu centriem, atbalsta pakalpojumi, piegādes pakalpojumiem utt.) nodod tikai nepieciešamo datu apjomu konkrētā uzdevuma izpildei vai pakalpojuma sniegšanai. Trešās personas nevar izmantot Jūsu datus citiem mērķiem vai nodot citām personām bez SIA "Be More" piekrišanas. Apstrādātāji nodrošina Jūsu personas datu aizsardzību saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem un rakstisku vienošanos ar SIA "Be More".
  5. Personas dati var tikt nodoti kompetentajām valsts varas un pārvaldes iestādēm, tiesībsargājošajām iestādēm (policijai, u.c.) uzraudzības iestādēm tikai nepieciešamības gadījumā un saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto tiesisko kārtību.

Jūsu datu glabāšanas ilgums

  1. Līzinga līguma noformēšanai nepieciešamie personiskie dati tiek nodoti līzinga uzņēmuma serveriem, izmantojot SSL standartu. Pēc pasūtījumu apstrādes dati tiek dzēsti no vietnes un SIA "Be More" tos nesaglabā, izņemot datus, kas saistībā ar maksājuma apstrādi par pasūtījuma apmaksu ietilpst SIA "Be More" grāmatvedības uzskaitē.
  2. Lai nodrošinātu Jūsu iegādātajai precei ar garantijas un pēcgarantijas atbalstu, lai sazinātos ar Jums par veikto pieprasījumu, grāmatvedības uzskaites veikšanai, kā arī, lai pārvaldītu Jūsu iestatījumus un tiesības SIA "Be More" Jūsu personisko informāciju uzglabā 10 gadus.
  3. Ja Jūs nepieprasīsit savu datu dzēšanu šajā laika posmā, izmantojot vietni, vai arī personīgi ierodoties SIA "Be More" birojā ar personu apliecinošu dokumentu, pēc 10 gadu termiņa beigām, personas dati tiek iznīcināti.

Jūsu tiesības un izvēles iespējas

Normatīvais regulējums datu aizsardzības jomā piešķir Jums tiesības attiecībā uz Jūsu personas datu apstrādi. Ja Jums rodas jebkādi jautājumi vai bažas par Jūsu privātumu un SIA "Be More" datu aizsardzības pasākumiem, lūdzu sazinieties ar mums.

  1. Ikvienai personai ir tiesības saņemt normatīvajos aktos noteikto informāciju saistībā ar viņa datu apstrādi un iebilst pret personas datu apstrādi, iesniedzot iesniegumu rakstveidā, SIA "Be More" birojā Rudzu ielā 25, Dreiliņos, Stopiņu novadā, Latvijā, uzrādot personu apliecinošu dokumentu.
  2. Jums ir tiesības sniegt sūdzību Valsts datu inspekcijā, ja uzskatāt, ka Jūsu tiesības uz personas datu aizsardzību ir pārkāptas.
  3. Jums ir tiesības atteikties saņemt e-pastus, nosūtot ziņojumu uz e-pastu [email protected] vai atteikties, lietojot saiti elektroniskajās vēstulēs. Kad Jūsu dati tiek apstrādāti ar Jūsu piekrišanu, Jums ir tiesības jebkurā brīdī atsaukt piekrišanu, kas kalpo par pamatu SIA "Be More" pārtraukt Jūsu datu apstrādi.
  4. Jums ir tiesības prasīt SIA "Be More" dzēst vai ierobežot Jūsu personas datus, iebilst pret personas datu apstrādi, lūgt personas datu labošanu atbilstoši Regulas noteikumiem. Tas neattiecas uz gadījumiem, kad likums pieprasa SIA "Be More" saglabāt datus.
  5. Jums ir tiesības ierobežot savu personas datu apstrādi. Tomēr, jāņem vērā, ka, ja Jūs pieprasāt, lai Jūsu datu apstrāde tiek ierobežota, tas var ietekmēt Jūsu iespējas saņemt SIA "Be More" pakalpojumus.

Atbildība par Jūsu datu apstrādi

Atbildīgais par Jūsu personīgo datu apstrādi, ir SIA "Be More (reģ. nr. 44103124127, juridiskā adrese Rudzu iela 25, Dreiliņi, Stopiņu novads, LV-2130, Latvija). Ja Jums rodas jebkādi jautājumi par Jūsu personīgo datu apstrādi, rakstiet SIA "Be More" uz e-pastu [email protected]


LIETOŠANAS NOTEIKUMI

Atteikuma tiesības

Fiziska persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar saimniecisko vai profesionālo darbību (tālāk tekstā – patērētājs) saskaņā ar Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumu Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu” par distances līgumu 19. punktu var izmantot atteikuma tiesības un atgriezt iegādāto preci 14 kalendāro dienu laikā no pirkuma izdarīšanas brīža.

Lai izmantotu minētās atteikuma tiesības, Jums ar paziņojumu par lēmumu atteikties no iepriekš minētā distances līguma ir jāinformē SIA “Be More” elektroniski, nosūtot iesniegumu uz elektroniskā pasta adresi [email protected] vai rakstveidā, nosūtot iesniegumu uz adresi Rudzu iela 25, Dreiliņi, Stopiņu novads, LV-2130, Latvija.

Iesnieguma nosūtīšana noteiktajā termiņā atbrīvo patērētāju no jebkurām līgumsaistībām saistībā ar attiecīgo distances līgumu. Patērētāja pienākums ir septiņu dienu laikā no atteikuma veidlapas vai iesnieguma nosūtīšanas (elektroniskās vēstules nosūtīšana vai pasta zīmogs) atgriezt preci pārdevējam. Pēc preces atgriešanas pārdevējs novērtē preces atgriešanas stāvokli un sagatavo dokumentu par naudas līdzekļu atgriešanu un nosūta to atbildes veidā elektroniski vai uz norādīto adresi. Ja patērētājs apstiprina dokumenta par naudas līdzekļu atgriešanu saturu, pārdevēja pienākums ir septiņu dienu laikā pēc patērētāja apstiprinājuma saņemšanas atmaksāt patērētājam par preci samaksāto naudas summu.

 

Informējam, ka patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • preces vai pakalpojuma cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikuma tiesību termiņā;
  • prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem, vai prece ir nepārprotami personalizēta;
  • prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
  • patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;
  • prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām šīs preces daļām (piemēram, sajauktas divas iepakojumā esošas un nodalītas akrila krāsas);
  • patērētājs ir pieprasījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, ierodoties pie patērētāja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm;
  • patērētājs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu (attiecas arī uz plaukstdatora, navigācijas iekārtas u.c. programmatūrām);
  • līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā un ja digitālā satura piegāde ir uzsākta ar patērētāja iepriekš skaidri paustu piekrišanu un apliecinājumu par atteikuma tiesību zaudēšanu.

Mūsu ieteikumi, lai izvairītos no pārpratumiem:

  • preces saņemšanas brīdī pārliecinieties vai tā pilnībā atbilst pasūtītajai – ražotājs, modelis, krāsa, izmērs un citi būtiski parametri. Atteikuma tiesības nav spēkā precei, kura piegādāta ar kurjerdienestu un kurai konstatēts skrāpējums vai jebkāds cits mehānisks bojājums un tas nav norādīts uzreiz pie preču saņemšanas. Redzot kādus vizuāli uzskatāmus bojājumus iepakojumam, lūdzam pieprasīt kurjeram tos atzīmēt preču piegādes pavadveidlapā. Tas palīdzēs ātri rast risinājumu gadījumā, ja arī pati prece tikusi bojāta piegādes laikā! Jums ir tiesības preci, kurai bojāts iepakojums vai liekas aizdomīga, nepieņemt jau preces piegādes brīdī.
  • Pārbaudiet, taču nelietojiet preci.
  • Neatveriet audioieraksta, videoieraksta vai datora programmatūras iepakojumu.
  • Saglabājiet un nesabojājiet preces oriģinālo iepakojumu un komplektāciju.

Ja patērētājs izmanto atteikuma tiesības un tas nav saistīts ar attiecīgās preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem, tad patērētāja pienākums ir segt izmaksas, kas saistītas ar preces nosūtīšanu atpakaļ.

Citu sūdzību izskatīšanas kārtība

Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi [email protected] vai rakstveidā, nosūtot uz adresi Rudzu iela 25, Dreiliņi, Stopiņu novads, LV-2130. Pārdevējs 7 darbdienu laikā no iesnieguma saņemšanas dienas sniedz patērētājam rakstveida atbildi uz iesniegumu, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi, un informē par iespējamo prasījuma izpildes veidu vai strīda risinājumu, ja minētajā laikposmā nav panākta vienošanās par patērētāja prasījuma izpildi vai alternatīvu prasījuma izpildes veidu.

Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:

  • vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
  • iesnieguma iesniegšanas datumu;
  • strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.

Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:

  • http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
  • http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
  • https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV

Pārdevējs 15 darbdienu laikā no iesnieguma saņemšanas dienas sniedz patērētājam rakstveida atbildi uz iesniegumu, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi, un informē par iespējamo prasījuma izpildes veidu vai strīda risinājumu, ja minētajā laikposmā nav panākta vienošanās par patērētāja prasījuma izpildi vai alternatīvu prasījuma izpildes veidu.

 Svarīgi

 SIA “Be More” neglabā noslēgtos pirkuma līgumus. Atsevišķos gadījumos iespējama pirkuma dokumentu (čeks, preču pavadzīme) un garantijas kartes atjaunošana.

0
 .